Multi MySQL pod FreeBSD

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Sep 28 20:38:43 CEST 2011

wire wrote:
> [...]

[...]

> V linuxe konkretne mi to ale bezi a bez problemov. Kniznice mysql
> navzajom nekoliduju.

Tim bych si nebyl tak jisty. V portech jsou jednotlive verze MySQL
oznaceny jako konfliktni (z Makefile pro MySQL 5.1.x):

CONFLICTS_INSTALL= mysql-server-[34].* mysql-server-5.[02-9].*

A to pravdepodobne z toho duvodu, ze instaluji stejne pojmenovane
soubory do stejnych adresaru. Takze standardni cestou to z portu
nepujde. Samozrejme je mozne si jednotlive verze MySQL nainstalovat do
jinych prefixu.

Osobne provozuju akorat ruzne verze MySQL v jailech, kde k tomu mam
treba i jinou verzi PHP a Apache.

Dalsi moznosti je zkusit "MySQL sandbox"
https://launchpad.net/mysql-sandbox

Mirek