Multi MySQL pod FreeBSD

wire wiro.wire at gmail.com
Wed Sep 28 16:50:46 CEST 2011

On 09/28/2011 03:08 PM, Lubomir Majersky wrote:
> Pozdravujem Vas,
>
>     predtym nez sa pustim hlbsie do problematiky spustenia dvoch
> rozdielnych verzii mysql na jednom serveri (trebars mysql 4.1.X a
> 5.0.X az 5.5.X), sa chcem opytat, ci ma niekto z Vas uz nejake
> skusenosti, ako to bezi, ci to nerobi problemy, ako je to s php, na co
> si davat pozor, atd. Aspon strucne. Mozte aj sukromne na mail.
>
> Vdaka

Ahoj,

je pravda ze na FreeBSD som multimsql este nerobil.

V linuxe konkretne mi to ale bezi a bez problemov. Kniznice mysql
navzajom nekoliduju.

Jedine na co si snad treba dat pozor je mat clientov skompilenych voci
najnovsej mysql.
Client skompileny voci 5.5 bude fungovat aj pri pripojeni na 4.x.
Bohuzial opacne to nefunguje.