OT: FreeBSD a ABRA

Jan Dušátko jan at dusatko.org
Tue Sep 27 09:21:30 CEST 2011

Ahoj,
K tomuto OT:

> .. pri vetsim objemu prihlaseni si to dela v pameti slusnej galymatias(na
> serveru - linux) a sezere to spoustu vykonu.
Ano, to jsem pozoroval. Ale daleko vetsi problémy mi delalo ABRU vubec
rozjet.

> A nejlepsi na tom bylo ze i pri vytrasovani chyby a jejim zaslani do
> abry jsem dostal akorat vlaznou odpoved ze : "nas software chybu nema,
> opravte si server", coz me tak dohralo ze jsem s pokusama skoncil.

Chyba byla ve wrapperu nebo jejich knihovne? Priznam se, zpusob pristupu mi
připadá
znacne nestandardni (pochopil bych wrapper maximalně kvuli konzistenci a
referencni
integrite), nahrazovani knihovny jinou odsuzuje server do role dedikovaneho
stroje.
Z meho pohledu se jedna o poruseni bezpecnostnich pravidel (snazim se tento
proces
maximalně izolovat) a ne uplne dobře zvolenou architekturu. Ale zakaznici
jsou
zakaznici ....

Casem to mozna zkusim znovu. Dalsi info mimo konferenci ;o)

jan na dusatko.net

Honza