OT: FreeBSD a ABRA

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Tue Sep 27 07:54:05 CEST 2011

Ahoj,
bacha na abru je to pekna potvora,
nestabilni je to i na widlich,
pri vetsim objemu prihlaseni si to dela v pameti slusnej galymatias(na
serveru - linux) a sezere to spoustu vykonu.
Ted se bavim o chovani ktere ja jsem na tom pozoroval osobne, jelikoz
jsme ten "radobysoft" pouzivali ve firme a na widlich to padalo na
cenich(server2003), tak jsem rozjel sefovi "konkurencni" db server na
linuxu a vysledek byl dost podobnej.
A nejlepsi na tom bylo ze i pri vytrasovani chyby a jejim zaslani do
abry jsem dostal akorat vlaznou odpoved ze : "nas software chybu nema,
opravte si server", coz me tak dohralo ze jsem s pokusama skoncil.
Vilem