Monitoring HDD

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Fri Sep 16 18:00:33 CEST 2011

Zdravim,

potreboval bych poradit, jak lze na FreeBSD zjistit, jake aplikace momentalne
vytezuji HDD a jak moc jej vytezuji. Jde mi o to, ze bych rad zjistil, proc
moje instalace FreeBSD 8.1R, ktera je vyuzivana jako desktop s Xorg 7.5, kazdou
chvilku pristupuje na HDD. Moje zkusenosti s 6.xR (7.xR jsem preskocil), ktera
byla pouzivana na desktop s Xorg 7.x, nijak zvlast HDD nezatezovala, pokud k
tomu nebyl duvod. Ale u 8.1R HDD je HDD kazdou chvilku aktivni a prakticky je
neustale slyset.

Nevite, co se mohlo od 6.x zmenit, ze se to takto projevuje? A jak lze
detailneji monitorovat aktivitu HDD?

Karel