GEOM_JOURNAL: Cannot suspend file system /usr (error=35).

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Sep 13 13:23:25 CEST 2011

On 09/13/11 12:56, Miroslav Lachman:

> Sam jsem se na tohle pred casem ptal v zahranicnim mailinglistu a
> zustalo to bez odpovedi. Kdyz jsem po tom tehdy patral, nasel jsem jeden
> zapis primo od PJD (autor geom_journalu), kde psal, ze to neni nijak
> nebezpecne - ale zadne blizsi vysvetleni, co to presne znamena, jsem
> nikdy neobjevil.

Tos objevil vic nez ja, blahe pameti.

> http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-hackers/2006-August/017894.html
> http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-stable/2006-September/027976.html
> http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-geom/2008-March/002828.html

Kdyz tak do toho koukam - on to v jednom z tech dopisu pise, ze presne
nevi proc k tomu dochazi. Celkove je ale presvedceny, ze si toho lze
nevsimat, protoze gjournal problem zdetekuje a akci pozdeji zopakuje znovu.

Rekneme, ze takove vysvetlemi by me obavy zmensilo. Ale jestli natolik,
abych vyhodnotil, ze gjournal prinasi mym datum vic bezpeci nez ho tam
vubec nemit, to teda asi spis ne.

Nicmene, ja mam obecne velmi neduverivy vztah ke vsemu g* (a vyskyt
pripadu "podivnych chybovych hlasek, ktere ale nic vazneho neznamenaji"
moji neduveru k tomu kodu tezko zmensi) takze je otazka, nakolik moje
obavy brat vazne.