Bezdiskove stanice a posilani mailu

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Mon Sep 12 10:26:34 CEST 2011

Dne 12.9.2011 10:09, Radek Krejča napsal(a):
> Ahoj,

> V podstate reseni, ze si spool primountuju ze site pres nfs, mi nefunguje, navic dochazi ke kolizim a vytvaret vlastni prostor per stanice se mi nechce. Takze mam tu jeste reseni udelat si ramdisk a do nej pred startem sendmailu nakopirovat adresarovou strukuturu se spool, to by chodit melo.
>
> Otazka vsak zni - neni nejake elegantnejsi reseni?

udelej si to v pameti, do /etc/rc.conf:
tmpmfs="YES"
varmfs="YES"
tmpsize="8m"
varsize="32m"

Mam takhle nektere alixe. Root mountovany jako readonly a takto delany
tmp a var. Sendmail mailuje v pohode. Pokud se nepletu, tak toto staci a
on to i sam primountuje:
/dev/ad0 on / (ufs, local, read-only)
devfs on /dev (devfs, local)
/dev/md0 on /var (ufs, local)
/dev/md1 on /tmp (ufs, local)

Dalsi moznosti je si pomoci mdconfig ty mfs delat sam a rucne mountovat,
ale takhle je to snazsi.

--
Petr Macek
ICQ: 87323239