Bezdiskove stanice a posilani mailu

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Mon Sep 12 10:09:10 CEST 2011

Ahoj,

takovy rychly dotaz. Jak resite problem s posilanim posty v pripade pouziti bezdiskovych stanic? Problemem myslim to, ze nejde zapisovat do /var/spool a tim clovek dostava na konzoli stovky hlasek.

Vyresil jsem to zatim tim, ze jsem vypnul jak sendmail (ktery ani nenastartoval) tak scripty v periodic. I tak jsem asi nepodchytil vse, protoze se hlaska o nemoznosti zapisu do spool cas od casu objevi, ale to me ted netrapi.

V podstate reseni, ze si spool primountuju ze site pres nfs, mi nefunguje, navic dochazi ke kolizim a vytvaret vlastni prostor per stanice se mi nechce. Takze mam tu jeste reseni udelat si ramdisk a do nej pred startem sendmailu nakopirovat adresarovou strukuturu se spool, to by chodit melo.

Otazka vsak zni - neni nejake elegantnejsi reseni?

Diky
Radek