NATD - neprelozene pakety z interni site

Josef Hrabec hrabec at naxo.net
Thu Sep 8 20:07:54 CEST 2011

> Neni duvod, aby se to chovalo "statisticky" - bud' by ti zobrazoval kazdy
> paket dvakrat (pred prelozenim a po prelozeni) nebo jenom jednou - neni
> duvod, aby vetsinu zobrazoval jednou, ale nektere dvakrat.
>

> Nemas to nahodou tak, ze virtualizovanou sit ? Tedy switch s VLANama do
> ktereho vedou obe ty karty (vnejsi i vnitrni) ?
>
> Ja jen, ze uz jsem videl "netesnici" switch, kde pakety prokapavaly mezi
> VLANy ...

Dekuji za podnety Dane,
jako dalsi krok zkusim, az se k tomu dostanu fyzicky behem pristiho tydne,
udelat zaznam z provozu na tom odchozim kabelu. Ten interface je prosty
fyzicky em0 a dale to jiz pres zadny switch nejde. Ale to chovani mi opravdu
pripomina jak pises, jako by to nekde "netesnilo".  :-)

Zatim diky,
Pepa.