NDIS, ndisgen(8) & Realtek 8185 Wi-Fi

Ivan Dolnák ivan.dolnak at gmail.com
Tue Sep 6 11:05:42 CEST 2011

Ahoj,

mam malý problém, s ktorým by som vás chcel poprosiť o radu.

V PC mam nainštalované bezdrôtové kartu od CANYON, PCI card CNP-WF511
s chipsetom Realtek 8185.

Windows 7 deteguje kartu ako Realtek 8185 Extensible Wireless Device,
ale FreeBSD 8.2 RELEASE kartu nepozná.

Pokúsil som sa teda použiť drivery pre RTL8185L z webu realtek.com pre
WinXP, verzia 1114. Podľa pokynov v handbooku som vzal .sys a .inf
súbory a vygeneroval modul jadra nasledujúcim postupom:

# ndisgen /root/net8185.inf /root/rtl8185.sys

Pri pokuse o pridanie modulu však príde ku páde systému a skončí to resetom:

# kldload /root/rtl8185_sys.ko

Dostanem nasledujúcu správu a idem do resetu:

Cannot dump. Device not defined or unavailable.

Viete mi prosím poradiť, ako by som mohol postupovať?

Ďakujem.

Ivan