Zrdcadlo pouzitim /dev/ar

Jan Dušátko jan at dusatko.org
Thu Sep 1 08:21:36 CEST 2011

Ahoj
Pro jistotu jsem porovnal prvnich 64 sektoru obou prvnich disku. Protože
souhlasily jejich parametry i binární kod v nich obsazeny, udelal jsem
resynchronizaci pomoci atacontrol (atacontrol attach a atacontrol rebuild).
Systém korektne bootuje. Prevod na sw mirror s použitím GEOM a ZFS resilver
udelam pozdeji, pokud vůbec. V tuto chvili to nijak nehori.

Kazdopadne, GLABEL je i nadale zmateny. Prestoze /dev/ar0 obsahuje dve
zarizeni a to /dev/ad4 a /dev/ad6, GLABEL ukazuje jiné UFSID na kazdem z
nich (jsou prece zrdcadlene). Mel jsem za to, ze by mel ukazovat stejne na
všech trech ...

Ale hlavni je, ze to funguje. GLABEL dulezity není, jedna se pouze o
kosmetickou záležitost.

Honza