GEOM label a UFSID

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Aug 17 23:46:06 CEST 2011

On 08/17/11 21:44, Juraj Lutter:

> newfs -N, precita parametre zo superbloku.

To me rekne tak zruba jen -f a -b.

Ale ne jestli ej to UFS1 nebo UFS2, kolik procent disku je rezervovano
pro superuzivatele, kolik je inodu, jestli jsou na disku MAC labely, ...

Pricemz nesoulad v nekterych parametrech muze zpusobit, ze se data na
takovy fisk nepodari obnovit, nebo, ze se cast dat "ztrati" ...

Jasne - pokud se bavime vyhradne o discich ktere jsem si naformatoval ja
sam a u kterych jsem zadna "nedefaultni" nastaveni nepouzil, tak je to v
pohode. V opacnem pripade budes muset do hry zapojit jeste tunefs a
dumpfs abys dohledal i ty ostatni udaje ...