Users-l Digest, Vol 97, Issue 8

Ladislav Kohout omicron.czech at gmail.com
Thu Jul 21 13:29:52 CEST 2011

> T-mobile zruzil sluzbu MobileBox, diky ktere jsem si mohl posilat SMS z
> monitorovaciho systemu na svuj mobilni telefon nasledujicim zpusobem:
>
> email z monitoringu ----> MobileBox email schranka (nastaven filtr forward
> mailu na tel. cislo) ----> SMS na mob. telefon
>
> Ahoj,

  toto reseni jsme take pouzivali. Nastupce Postm na n je v dusledku
nepouzitelny, protoze sice e-mail kontroluje cca 1x 15minu ale sms odesila s
2-4 hodinovym zpozdenim.

Nyni experimentuji s http://www.seapraha.cz/gsm-52-mcit__p_11199,40_31 a
utilitkou scmxx.
Pouziti je celkem, jednoduche, ale obcas se mi stane ze modem prestane
reagovat.
Stava se to u libovolneho AT prikazu. Modem proste na AT prikaz neodpovi a
scmxx skonci time outem.
Dalsi prikaz uz treba v pohode projde.

Mozna mam vadny kus, nevim.

Take by se mi hodil nejaky dalsi nazor nebo zkusenost.

--
Ladislav Kohout DiS

mobil: 606 787 923
ICQ: 210-192-640