zasilani mailovych notifikaci pres SMS

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Jul 20 23:58:30 CEST 2011

Ondrej Pesta wrote:
> Zdravim vsechny.
> T-mobile zruzil sluzbu MobileBox, diky ktere jsem si mohl posilat SMS z
> monitorovaciho systemu na svuj mobilni telefon nasledujicim zpusobem:
>
> email z monitoringu ----> MobileBox email schranka (nastaven filtr
> forward mailu na tel. cislo) ----> SMS na mob. telefon

U Vodafone porad jeste funguje posilani SMS na email ve tvaru
jmeno na vodafonemail.cz, takze tak to ve vetsine pripadu resim ja (chapu,
ze zakaznikum T-Mobile tohle moc nepomuze)

> Samozrejme existuje nekolik reseni (napr. stary telefon + seriovy
> kabel), jak toto vyresit.
> Prosim o aktualni info o tom, jak toto resite.
> Treba me nejake elegantni reseni nenapadlo.

A jinak tu mam treba GSM modem Siemens MC35i se seriovym rozhranim a
smstools. Kamarad s uspechem pouziva i USB 3G modem od Vodafone, coz je
nejaky prevleceny Huawei za cca 700,-. Podobny urcite nabizi i ostatni
operatori.
Dalsi moznosti je vyuzit API rozhrani nektere komercni SMS brany, jako
je treba mobilem.cz (u jednoho projektu skrz to posilame cca 40 000 SMS
v jednom dni)

Vsechna ta reseni jsou v podstate docela jednoducha, takze si staci
vybrat, co a jak clovek potrebuje a podle toho zvolit.

Mirek