Can't exec "/bin/sh": Argument list too long

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Wed Jun 29 21:10:18 CEST 2011

Ahoj,
dekuji vsem za rady, nakonec to resim přes ten filelist.

> ^-- Memcoder nieco podobne ma, dokonca s podobnou syntaxou; to bolo

Pro mencoder:

my $command = "mencoder \"mf://\@$listfile\" .... ";
`nice -n10 $command`;

S tim zipem mam ale stále problem. Pokud dam listfile bez cesty (neobsahuje
/) a kratky nazev souboru, funguje jak ma. Pokud mu však dam absolutni
cestu, mam problem.

Priklad:
# zip -0 '/32fac2dd.zip' -@'/www/data/tv/www/download/Demo [06-29-2011
14:08:50 - 06-29-2011 15:08:50]_e333ed69.list'

zip error: Invalid command arguments (short option '/' not supported)

Pokousim se to ruzne escapovat, uvozovky, apostrofy, také s parametrem i
(-i na ...) a ruzne kombinace, bez uspechu. Funkcni reseni pro zip tedy zatim
nemam.

Milan