Can't exec "/bin/sh": Argument list too long

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Wed Jun 29 16:27:58 CEST 2011

> Pokud nema mencoder neco podobneho, pak mas trochu problem.

  ^-- Memcoder nieco podobne ma, dokonca s podobnou syntaxou; to bolo
napisane uz v dotaze. S memcoderom je problem s escapovanim "zly,
nepekna vec" znakov v nazve vystupneho suboru; z dotazu ale nie je
celkom jasne - aspon mne - co za nazov to ma byt a aky je s nim
problem. Patrne preto nikto na tuto cast dotazu nereagoval.

... a preto sa odporuca riesit v jednom dotaze iba jeden problem, ze ano.

J.