named - could not listen on UDP socket: address in use

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Thu Jun 16 15:44:07 CEST 2011

Dňa 16.6.2011 11:47, Dan Lukes  wrote / napísal(a):

> Nemam dojem, ze BIND sam o sobe dela neco s periodicitou jedne hodiny -
> takze vysvetleni "prvni volby" je, ze neco se tam pravidelne pokousi
> spustit dalsi BIND - coz se nemuze povest, protoze jeden tam bezi.
>
> Overi se to snadno - ten BIND co trvale bezi NEMA pid 1479 - to je PID
> toho druheho BINDu spusteneho "navic".

1479  ??  Is     0:09.25 named
9856  ??  Ss     0:06.29 /usr/sbin/syslogd -l /var/run/log -l
/var/named/var/run/log -s
9865  ??  Ss     1:03.78 /usr/sbin/named -t /var/named -u bind

	Je to tak, trefa do cierneho. No, a nevidel som ho preto, pretoze som
si status vypisoval zjednodusene 'ps aux | grep named' a NIKDY sa mi
nevypisal PID 1479, co je pre mna dalsia zahada. Az po tvojej reakcii
som si dal vypisat vsetko a tam som ho nasiel, sviniara. Zatial som vsak
neprisiel, co ho spustilo. Zabil som ho a nateraz je par hodin klud...

	Vdaka Dan ;)

Lubo M.