VPS s podporou FreeBSD?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jun 10 16:08:35 CEST 2011

On 06/10/11 14:34, Miroslav Lachman:

> Nerad bych tu rozpoutal akademickou debatu, ale jaka norma urcuje to, co
> je VPS hosting?

Doufal jsem, ze tu ten spor nenastane, ackoliv jsem se toho obaval. I ja
bych se citil podveden, kdyby mi nekdo zkousel nabizel "virtual" a pote
mi dal "jen" jail. Pod oznacenim "virtual" si ja predstavuju simulovane
zelezo a to jail ani nahodou neni.

Nicmene, marketingove kouzleni s pojmy tady nevyresime.

Pripadny hosting ma stejne daleko vic dulezitych parametru nez jen jen
"virtual versus jail". Takze kazdy, kdo si neco takoveho porizuje si
nepochybne zjisti, zda system na vlastnosti, ktere potrebuje - a pokud
je ma, je celkem jedno, jakym slovem obchodnik opatri nabidku.

Tak snad, ze bychom v tomto smeru diskuse radeji nepokracovali ...