RE: Re: problém s FTP (bad cksum 0)

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Fri Jun 10 10:23:30 CEST 2011

> Dejme tomu, ale zaráží mě, že ten problém má logiku a systém. Kdyby to
> pakety poškozovalo "náhodně" nebo trvale, bylo by to jasné. Nicméně je
> v tom nějaký klíč, který zatím nechápu. Vždy se poškozují soubory jen z
> některých zařízení (stále stejných), poškozují se trvale, neprojde ani
> jeden správně. A hle, na dané lokalitě je druhá kamera, jejíž přenos
> jde stejnou trasou až na můj server a tady problém není a nikdy nebyl.
> Tohle je záhada.

Uplne jsem nepochytil topologii site, ale sveho casu jsem resil problem na jednom urade, kdy z jedne kancelare nahodne nefungoval traffic, jak by mel. Po case jsme zjistili, ze na fasade zvenku zdi, kudy vedla kabelaz, nekdo natahl silnoproudy kabel, na jehoz konci byla jakasi pristavba. No a kdyz prisli lidi do prace do te pristavby a zapli si tam elektricka zarizeni, tak nam zacaly pakety chybovat. Nemuze byt tedy nejake ruseni, nebo jdou ty "dobre" i ty "spatne" pakety po jednom kabelu?

Radek