Re: Re: problém s FTP (bad cksum 0)

Cizek Milan cizek.milan at seznam.cz
Fri Jun 10 10:15:28 CEST 2011

Ahoj,

> Verze mikrotika ?

- bridge je 4.11, jedná se o klasický bridge (ether+wlan), žádné WDS (nikdy jsem s tím problém neměl).
- routovací před FTP serverem je též 4.11.

> Nektere verze maji zapnute fast ack a ne vsechno se s tim implementacne
> shodne.Pokud si dobre vzpominam tak BSD proftpd je jedna z tech veci.
> Dalsi moznost je spatne nastaveny bridge na mikrotiku (pokud bridgujes
> na wifi castim mikrotiku tak wds nutna ;) ), potom to nekdy "kurvi" pakety.
> Na FreeBSD bych primo problem nehledal vzhledem k tomu co jsi psal.

Dejme tomu, ale zaráží mě, že ten problém má logiku a systém. Kdyby to pakety poškozovalo "náhodně" nebo trvale, bylo by to jasné. Nicméně je v tom nějaký klíč, který zatím nechápu. Vždy se poškozují soubory jen z některých zařízení (stále stejných), poškozují se trvale, neprojde ani jeden správně. A hle, na dané lokalitě je druhá kamera, jejíž přenos jde stejnou trasou až na můj server a tady problém není a nikdy nebyl. Tohle je záhada.

Milan