VPS s podporou FreeBSD?

Filip Huška filip.huska at coolhousing.net
Thu Jun 9 15:09:17 CEST 2011

> Otazka je aj investicia, v pripade, ze by ti nevadilo za to platit
> mesacne cca 2000 Kc tak ma master.cz prave akciu na dedikovany server
> (tam si uz mozes nainstalovat co chces), ktory je vykonnostne na tom
> lepsie ako virtual.

Mno jo, ale s jakym datovym limitem ... ta konektivita asi nebude uplne koser.
A krom toho, je ta akce limitovana, clovek se bude muset upsat i na "zdrazeni" smluvne.
Ja mam radeji ciste reseni... pronajem serveru, po urcite dobe za zbytkovou cenu odkup klientem.
Lepsi, nez klienta "dojit "leta.
f.

> -

S pozdravem / Best regards
Filip Huška
Technický ředitel / CTO
COOLHOUSING The best for your server!
Vinohradská 190, Praha 3
http://www.coolhousing.net mail:
filip.huska na coolhousing.net
TEL: +420 777 3100 00
Sent from POSIX system - no viruses, spam etc.