VPS s podporou FreeBSD?

wire wiro.wire at gmail.com
Thu Jun 9 13:54:54 CEST 2011

On 06/08/2011 10:07 PM, Miroslav Prymek wrote:
> Zdravim,
>
> nemate nekdo zkusenosti s VPS hostingem, ktery by zvladal FreeBSD? Momentalne si hraju
> s AWS ( http://www.daemonology.net/freebsd-on-ec2/ ) a jsem tim dost nemile prekvapen
> (nejvic tim, ze download pres ssh i www jede kolem 1KBps, coz je absolutne nepouzitelne).

Niesom si uplne isty ci hladas len nejaky hypervizor alebo normalne
spolocnost ktora to provozuje.
Mne BSD krasne bezi na KVM.

Inak zo spolocnosti kde som to videl odskusane tak Websupport to mal,
resp v jednom z ich blogov to spominali.
Osobne si myslim a mam aj skusenost, ze sa s mnohymi rozumnimi
spolocnostami da dohodnut aj na odskusani.

Otazka je aj investicia, v pripade, ze by ti nevadilo za to platit
mesacne cca 2000 Kc tak ma master.cz prave akciu na dedikovany server
(tam si uz mozes nainstalovat co chces), ktory je vykonnostne na tom
lepsie ako virtual.

--
Robert