Problem s bootem z flashdisku

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Thu Jun 9 06:47:27 CEST 2011

> Ty system podezrivas, ze neceka dost dlouho aby se disku dockal a proto
> mu to jeste zkratis ? Nebylo by lepsi prodlouzit, kdyz uz zkousis tuhle
> cestu ?

Ahoj, omlouvam se, zapomnel jsem napsat, ze to jsem zkusil pred tim a vysledek byl jeste horsi - vyskocila hlaska o ROOT MOUNT ERROR a az po drahne chvili se objevila hlaska o da0.

V podstate jsem se puvodne domnival, ze kern.cam.scsi_delay znamena, ze se po tu dobu nedeje vubec nic a ceka se, podle vseho to tak ale neni. Kdyz prodlouzim cas, tak normalne nabiha jadro a pri pokusu zpracovat fstab boot zhavaruje, chvili se nic nedeje (cim dam vyssi cas, tim delsi chvili) a pak se teprve objevi, ze ma flash takovou a makovou rychlost apod. (nemam ted stroj u sebe, tak nemuzu napsat presnou hlasku). Kdyz naopak cas zkratim, opet bezi normalne boot a hlaska se objevi drive - nicmene stejne az pote, co se start systemu zastavi. To je duvod, proc jsem naopak cas zkratil, ale jak jsem psal - po celodennim marnem snazeni jsou na miste uz i zoufale pokusy.

Radek