VPS s podporou FreeBSD?

Miroslav Prymek m.prymek at gmail.com
Wed Jun 8 22:07:30 CEST 2011

Zdravim,

nemate nekdo zkusenosti s VPS hostingem, ktery by zvladal FreeBSD? Momentalne si hraju
s AWS ( http://www.daemonology.net/freebsd-on-ec2/ ) a jsem tim dost nemile prekvapen
(nejvic tim, ze download pres ssh i www jede kolem 1KBps, coz je absolutne nepouzitelne).

Momentalne mi jde o stredneprodukcni server s malou zatezi, takze vykon pro me nehraje roli
a timpadem bych chtel nejakou rozumnou cenu (neco kolem 400Kc mi prijde adekvatni).
Kdyby byla moznost v budoucnosti prejit na nejaky drazsi a lepsi plan u stejne spolecnosti,
bylo by to fajn.

Co jsem tak googlil, nasel jsem v tehle cenove kategorii jenom US firmy, coz by nemuselo byt
zas tak strasny, ale nejak mi prijde zbytecny tahat se s datama pres ocean :) Hlavne
ale se mi dost nechce jednotlivy firmy postupne testovat, takze radeji pokladam ten
dotaz i sem...

(tak me ted napada, ze bych mohl na okraj dodat, ze schudnym resenim by pro me bylo i vyhrabat
nekde ze sklepa nejake stare zelezo a umistit ho nekam do housingu - ale sehnat za tuhle cenu
housing mi prijde jako jeste vetsi scifi nez VPS s podporou FreeBSD - uz jenom proto, ze nekde
kolem tehle ceny by to asi bylo jenom za elektrinu :)

Predem diky za jakykoli poznatky, zkusenosti, poznamky...

Mirek