Ceske kodovani podruhe

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Wed Jun 1 17:29:59 CEST 2011

Zdravim vespolek,
pred casem jsem se ptal na ceske kodovani v konzole - nakonec jsem to
poresil tak, ze uz to neni potreba resit :-)

Nicmene dnes jsem narazil na jiny, tentokrat dost hloupy problem s
kodovanim: mam na serveru nainstalovan proftpd, dvakrat se mi uz stalo,
ze mi klient na FTP server nahral nejaka data s ceskymi znaky v nazvech
souboru a ja ty nazvy vidim zmrsene. A ten dotycny dnes tvrdil, ze zase
videl zmrsene ceske nazvy souboru na FTP jiz nahranych. Nemam tuseni,
jak presne tam lidi ta data nahravaji, podle vseho to vsichni delaji ve
win tak, ze v zahlavi okna napisou URL ftp serveru a "jsou tam". Ti, co
to tam nahrali zmrsene meli oboji Vistu nebo win7; ja ale dnes
experimentoval s Vistou ve snaze ten problem zreplikovat a drsne jsem
neuspel.

Setkal se s tim uz nekdo?

Napada nekoho, kam se jak podivat, a co kde nastavit, abych se tomu pro
priste dokazal vyhnout?

Nenapada mne, jake vsechny informace budou k reseni problemu relevantni.

proftpd 1.3.3e
FBSD 7.2
LOCALE na systemu nijak nastavene neni.

Pripadne mne prosim nakopnete, co sem jeste napsat.

--
Zbyněk Burget
Nádražní 224

tel: 588 580 000, 739 930 931