Instalacia /lang/php5 na /www/apache22

Ivan Dolnák ivan.dolnak at gmail.com
Wed May 25 21:55:59 CEST 2011

V tejto chvili som si uvedomil, co som doteraz prehliadal.

Vsetko je instalovane v "service jail", ktory som vytvoril podla handbooku:
http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/jails-application.html

Nakolko je /usr/local/sbin/ iba read only, nedoslo k nainstalovaniu
apxs, ktore sa v balicku napokon nachadzaju

# pkg_info -L /var/db/pkg/apache-2.2.19/ | grep apxs
/usr/local/man/man8/apxs.8.gz
/usr/local/sbin/apxs
/usr/local/share/doc/apache22/programs/apxs.html.ko.euc-kr
/usr/local/share/doc/apache22/programs/apxs.html
/usr/local/share/doc/apache22/programs/apxs.html.en
/usr/local/share/doc/apache22/programs/apxs.html.tr.utf8

Mate napad, ako toto obmedzenie obist bez toho, aby som musel obist
security danu jailom?

Dňa 25. mája 2011 21:16, Vitezslav Novy <vnovy na vnovy.net> napísal/a: