Sendmail utajil adresata

vlasta at devnull.cz vlasta at devnull.cz
Tue Apr 5 11:08:33 CEST 2011

Tak na to od Jindry radeji zapomen (nechci psat prilis dlouhy mail)  ;)

To co resis je naprosto bezny stav a je to situace, kdy je adresatu vice
nez jeden v jednom sendmailem odesilanem mailu. Alespon v "defaultni"
konfiguraci (bez zmeny prepisovacich pravidel ...) sendmail do "Received:"
hlavicky neproflakne dalsi prijemce (z obalky). Treba aby neuvadel
prijemce, kteri byli zamysleni jako slepe kopie, jak tu nekdo zminoval.

Nasimulujes si to jednoduse treba tak, ze si posles mail na vic adres v
domene prijimane stejnym mailserverem (treba ve stejne domene :))

Uz dlohou dobu se Sendmailem nedelam, ale jsem si temer (jen temer) jist,
ze se to chovani da ovlivnit, protoze v Sendmailu muzes pri vynalozeni
potrebneho usili ovlivnit asi vse (urcite to co se pise do hlavicek; jde
jen o to, ze ti dat ty adresy nekde k pouziti).

Nicmene toto chovani bych nijek nemenil. (nebo prinutis Sendmail posilat
pro kazdeho prijemce samostatny mail ...)

Vlasta