apcupsd FATAL ERROR in generic-usb.c at line 636 Cannot find UPS device

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Mar 26 20:40:18 CET 2011

Ivan Dolnák wrote:

>>> ugen4.2: <USB-Serial Controller D Prolific Technology Inc.> at usbus4,

> Nie je mi jasne, v com je chyba. uplcom je v GENERIC povolene

Pak tam tedy je a ja si jen spatne pamatoval format vypisu.

Nicmene, abychom si byli jisti - je tedy v /dev/* vytvoreno prislusne
seriove zarizeni ? Tusim cuaU0 nebo tak nejak. Ze je to "ono" se pozna
snadno - zmizi po odpojeni toho USB ...