změna velikosti UFS partition

Viktor Čížek viktor at m19.cz
Fri Mar 11 14:15:47 CET 2011

Jozef Babjak napsal(a):

> UFS a ine unixove FS neboli navrhnute s ohladom na moznost zmeny
> velkosti particie on-the-fly. Z toho dovodu: A) zaloha je vzdy
> potrebna,

>   ^-- B) tooling support je mizerny; nejedna sa o dostatocne casto
> pozadovanu funkcionalitu.

>   ^-- Ale IMHO rozhodne trva menej, nez v sucte spotrebovalo toto
> vlakno tym, co prispievali a co ho citali. :-)

Jen aby... Ten server, který potřebuji přeorganizovat je starý pomalý křáp, bude to trvat jistě
celý den.

> Ja sa len proste divim, ako sa niektori (prosim, nebrat osobne nikym z
> diskutujucich) podivuju nad tym, ze niektore veci nefunguju na nieco,
> na co neboli navrhnute.

Hele, já jako chápu, že to na to tak asi nebylo navržené, ale přišlo mi divné, že na EXT* lze
poměrně běžně on-the-fly změnu velikosti provést některým z těch nástrojů co jsem jmenoval. A
protože UFS a EXT* jsou si hodně podobné, říkal jsem si, že třeba taky nějaký nástroj bude.

V.