Re: změna velikosti UFS partition

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Fri Mar 11 13:30:07 CET 2011

UFS a ine unixove FS neboli navrhnute s ohladom na moznost zmeny
velkosti particie on-the-fly. Z toho dovodu: A) zaloha je vzdy
potrebna,

> To jo, protoze jsi nezminil, ze kdyby ten nastroj existoval, usetril by se cas,

  ^-- B) tooling support je mizerny; nejedna sa o dostatocne casto
pozadovanu funkcionalitu.

> ktery trva obnova ze zalohy, coz muze byt netrivialni :)

  ^-- Ale IMHO rozhodne trva menej, nez v sucte spotrebovalo toto
vlakno tym, co prispievali a co ho citali. :-)

Ja sa len proste divim, ako sa niektori (prosim, nebrat osobne nikym z
diskutujucich) podivuju nad tym, ze niektore veci nefunguju na nieco,
na co neboli navrhnute. Spominam si na zakaznika, ktory sa rozculoval,
ze - obrazne povedane - nas software na uctovanie telefonnych hovorov
nedokaze riadit prevadzku atomovej elektrarne.

J.