IPMI management problem

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Feb 16 10:11:44 CET 2011

wire wrote:
> Zdravim,
>
> objavil sa mi na jednom stroji zvlastny problem s IPMI management
> modulom od IBM (BMC).
>
> Ked je stroj  vypnuty, management funguje, rovnako pocas bootovania
> vsetko funguje jak ma.
>
> Akonahle zacne bootovat FreeBSD 8.1 managemen interface prestane odpovedat.
>
> 64 bytes from 192.168.0.1: icmp_seq=125 ttl=128 time=45.0 ms
> 64 bytes from 192.168.0.1: icmp_seq=126 ttl=128 time=43.8 ms
>
> Jadro je
> FreeBSD devil.1art.intra 8.1-RELEASE FreeBSD 8.1-RELEASE #0: Mon Jul 19
> [...]

Nikdy jsem si s BMC na x336 nehral a mel jsem za to (ani nevim proc), ze
je tam na to pridavna samostatna karta se samostatnym interface, ale
mozna je nejakym zpusobem ten interface sdileny se systemem, tak jako to
mam treba na Sun Fire X2100 M2. Tam pak pomaha nasledujici radek v
/boot/loader.conf

hw.bge.allow_asf="1"

Ale plati to jen pro sitovky Broadcomu ve sdilenem rezimu. Zkusil bych
to i na tom x336, bud to zabere, nebo to neudela vubec nic. Rozhodne by
se nemelo nic pokazit.

Mirek