mailserver (postfix) a spam

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Feb 12 15:27:58 CET 2011

On 02/12/11 14:38, Miroslav Prymek:
> Prijde mi, ze je docela normalni scenar "chci podnikovou postu preposilat na svuj mail na seznamu". Ne, ze by se mi
> takovy postup libil, ale je to bezny pozadavek. A zrovna seznam jako natruc SPF pouziva... Zkuste pak vysvetlit
> uzivateli, ze mu nemuzete splnit jeho trivialni pozadavek a ze za to muze seznam...

Dostavame se "off-topic", ale nemuze. Seznam jen respektuje prani
odesilatele. Nikdo odesilatele nemutil mit v DNS vyznaceno, ze se odpisy
forwardocvat nesmi - ale pokud ji tam ma, nemuze nikomu vycitat, ze se
pokynem ridi ...

Rikat uzivatel "ze za to muze Seznam" je spatne - je treba rikat, ze to,
ze to nejde preposilat je prani odesilatele - a pokud to presto
preposilat chce, musi si to vyridit s nim...