OT: Sun Fire V120

Viktor Čížek viktor at m19.cz
Thu Feb 10 13:45:04 CET 2011

> Mudro vravis. Je to naozaj na system boarde. V system handbooku (aj v
> tej public verzii) je odkaz na relevantnu dokumentaciu, dokonca by tam
> mal byt aj technical instruction, ako sa ten LOM spravne resetuje.

Po nějaké době jsem se zase té V120ce chvíli věnoval.

Jedná se o JP13, ovšem výraz "LOM reset" je v smyslu "restart" nebo
"reboot". Je to v podstatě vyvedený signál RESET od toho procesoru H8 na
kterém je LOM device založený.
Takže po jeho aplikaci dostanu totéž jako po zapnutí serveru do 230V:

LOMlite starting up.

CPU type: H8/3437S, mode 3
Ram-test: 2048 bytes OK
Initialising i2c bus: OK
Searching for EEPROMs: 50(cfg)
I2c eeprom @50: OK
i2c bus speed code 01... OK
Probing for lm80s: 28
Initialising lm80 @28: OK
Probing for lm75s: none
System functions: PSUs fans breakers rails gpio temps host CLI ebus clock
Power restored

LOMlite console
Please login:

Tož tak. Až zase něco zkusím tak napíšu jak postupuju.

V.