OT: Sun Fire V120

Viktor Čížek viktor at m19.cz
Sat Jan 22 12:02:35 CET 2011

Juraj Lutter napsal(a):

> Mudro vravis. Je to naozaj na system boarde. V system handbooku (aj v
> tej public verzii) je odkaz na relevantnu dokumentaciu, dokonca by tam
> mal byt aj technical instruction, ako sa ten LOM spravne resetuje.

Aha! Na toto se ještě zaměřím. Jak už jsem psal, Google mi nějaké návody na resetování pomocí
jumperů na systemboardu našel, ale nějak to nemělo efekt. Zkusím ještě nějak dohledat tu
dokumentaci. V tom co našel Google sice jsou nějaké odkazy do webu Sunu, ale Oracle to celé
převrtal, takže jsou nefunkční. A v User's Guide, kterou mám, není o resetování LOMu ani slovo.

V.