OT: Sun Fire V120

Viktor Čížek viktor at m19.cz
Fri Jan 21 23:13:37 CET 2011

Omlouvám se za OT, ale nenapadá mne kde takový dotaz položit. Napadlo mne, že mezi vámi by mohl
být někdo, kdo se s takovým problémem setkal.

Podařilo se mi získat starší Sun Fire V120 na hraní. Bohužel má zaheslovaný LOMlite a tím pádem
do něj není možné nainstalovat OS. Google mi sice našel nějaké návody na řešení, ale jejich
aplikování nepřineslo uspokojivý výsledek. Takže se dovoluji zeptat, jestli se někdo s tímto
strojem a problémem setkal a ví jak postupovat, případně jestli zná někoho kdo by mohl vědět.

Pokud by se někdo takový našel, dovolím si připojit druhou otázku a sice jestli na V120
provozoval FreeBSD a jaké s tím případně má zkušenosti. Jestli to má nějaká úskalí a pod. Podle
toho co jsem četl, Sun je podporovaný, ale ne zas až tak úplně (developmental - tier 2).

V.