FreeBSD 8.1 a multiportova seriova karta

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 5 10:48:06 CET 2011

On 01/05/11 09:04, David Pasek:
> 1) systemy mam dva, kde jeden uz bezi v servrovne, ale ma funkcni jen
> 4 com porty ze 6ti a druhy mam na stole na testovani
> 2) kompiluju na freebsd ve vmwaru a pak cely system DDckem prenasim na
> compact flash
> 3) system je embedded system (SOEKRIS) s relativne pomalym CPU (486) a
> read-only systemem na compact flash

Stejne ti to nefunguje.

Vyhodit kartu z tohohle, strcit si ji do neceho s normalnim diskem,
odladit, a az to bude, tak vratit ...

> Mas dobre zkusenosti s puc loadovanym modulem?

Rekneme, ze nemam spatne. Nicmene, ja nikde seriaky moc nepouzivam -
dokonce ani doma, kde mam tu ctyrhlavou kartu.

> Priznam se, ze jsem nikdy nekompiloval jen modul

I to jde, ale daleko jednodussi (a pritom stale znacna uspora casu) je v
/usr/src spoustet

make -DNO_CLEAN KERNCONF=xxx buildkernel

jedna uspora casu je v tom -DNO_CLEAN (ano, kompilovani jen toho modulu
izolovane by bylo jeste o trochu rychlejsi)

Dalsi uspora casu pak nastava ve fazi "instalace vysledku" -
nakopirovani jen toho jednoho modulu je podstatne kratsi nez kompletni
"installworld".