FreeBSD 8.1 a multiportova seriova karta

David Pasek david.pasek at gmail.com
Wed Jan 5 09:04:32 CET 2011

Ahoj,

1) systemy mam dva, kde jeden uz bezi v servrovne, ale ma funkcni jen
4 com porty ze 6ti a druhy mam na stole na testovani
2) kompiluju na freebsd ve vmwaru a pak cely system DDckem prenasim na
compact flash
3) system je embedded system (SOEKRIS) s relativne pomalym CPU (486) a
read-only systemem na compact flash

Restartu se tudiz nevyhnu, nicmene ta uspora casu je zajimava, i kdyz
paralelne jsem schopen delat jine veci.

Nekde jsem cetl, ze nekdo mel problem s loadovatelnym puc modulem a ze
snad primo ten vyvojar modulu doporucoval to kompilovat do jadra. Tak
jsem radsi postupoval overenou cestou.

Mas dobre zkusenosti s puc loadovanym modulem?

Priznam se, ze jsem nikdy nekompiloval jen modul, ale vsechno je
jednou poprve, takze jestlize mas dobre zkusenosti s loudovanym puc
modulem, tak to zkusim.

David.