upgrade zo 6.4-R na 7.3-R - Poznatky II.

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Dec 10 17:11:45 CET 2010

Vilem Kebrt wrote:
> jestli a jak upgradovat.

Tomu jsme se tady pomerne vzevrubne venovali asi pred tydnem nebo tak
nejak. Koukni do archivu.

> Mam na produkcni masine 7.2r
> nedavno jsem upgradoval kompletne cele PHP a apache z novych portu
> okud bych "upgradoval" vse(alias vse krome systemu nahnal na posledni verzi),
> vystacim si nadale se 7.2 jadrem ktere pro moje ucely je idealni ? nebo to musim hnat i na novou verzi jadra ?

Musis si uvedomit, ze nove verze aplikaci ve stromu portu na verzi 7.2
asi jen velmi malokdo zkousel. Jsi tedy ve vetsim ohrozeni
"nekompatibilit".

Ale jinak spolu aktualizace aplikaci a aktualizace systemu souvisi jen
velmi volne.

Jinak ale - dovedu si predstavit, ze nekdo neaktualizuje system proto,
ze se obava problemu s preinstalacemi aplikaci. Pokud ale aplikace
stejne vsechny preinstalovavas, je otazka, proc tam vlastne drzet
nepodporovanou verzi systemu ...

Nerad bych tady ale kompletne opakoval nedavno probehlou diskusi -
opravdu nejprve kouni do archivu.