upgrade zo 6.4-R na 7.3-R - Poznatky II.

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Fri Dec 10 17:02:51 CET 2010

Ahoj vsem,
priznam se ze ted jste se okrajove dotkli tematu kterej me ted malinko
tizi a to jestli a jak upgradovat.
Mam na produkcni masine 7.2r, celou dobu to bezi bez jedineho problemu,
nicmene nedavno jsem upgradoval kompletne cele PHP a apache z novych
portu, kvuli nejake drobnosti v php.
Moje otazka zni...pokud bych "upgradoval" vse(alias vse krome systemu
nahnal na posledni verzi), vystacim si nadale se 7.2 jadrem ktere pro
moje ucely je idealni ? nebo to musim hnat i na novou verzi jadra ?
Trochu jsem coural po strycku googlovi a ruznych konferencich a uprimne
receno nenasel jsem na to jasne vyjadreni zda update i kernelu je
nutnost nebo neni.
Diky za "nakopnuti"
         Vilem