OT: Bind

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Dec 1 19:25:49 CET 2010

On 1.12.2010 15:15, Vladimír Benc:
> Nevim ale co s tim ostatnim. Kdyz zakazu recursion a tu freebsd.cz
> nastavim jako type forward, tak to nezabira.

"Nezabira" neni prilis exaktni popis chovani ...

> kdyz sem bindu odebral zonu root.hint a
> restartnul, tak resolvil ne-lokalni zony vesele dal. To ma nejake root
> servers jeste primo v sobe zadratovane?

To snad ani ne, ale udaj o tom, kde je nejaky root server muze dostat v
ramci reseni jineho dotazu od jineho serveru.

To co chces je hodne zvlastni zadani, nicmene, resenim by podle me bylo
root.hint mit - a v nem mit NS zaznamy pro nameservery prave a pouze
tech povolenych domen (tedy te jedne, protoze ta druha je lokalni).