OT: Bind

Vladimír Benc v.benc at volny.cz
Wed Dec 1 15:15:11 CET 2010

Zdravím a omlouvám se za OT.

snažím se bindu vnutit nasledujici scenar:
* jedna lokalni doména
* povolena pouze jedna externi domena (treba freebsd.cz) s tim, ze
dotazy na ni se maji forwardovat na nadrazeny DNS
* vsechny ostatni dotazy neresolvit vubec

A nemuzu na to prijit. S lokalni domenou neni problem, ta funguje.
Nevim ale co s tim ostatnim. Kdyz zakazu recursion a tu freebsd.cz
nastavim jako type forward, tak to nezabira.
Nejake napady? Uz se s tim peru dost dlouho, takze mi urcite neco uniklo
a ocekavam naprosto trivialni reseni :)

Trochu me taky zaskocilo, ze kdyz sem bindu odebral zonu root.hint a
restartnul, tak resolvil ne-lokalni zony vesele dal. To ma nejake root
servers jeste primo v sobe zadratovane?

Vlada Benc