PHP5(2) na 8.1 - problem pri instalacii

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Mon Nov 29 12:46:25 CET 2010

> Radeji index, nez fetchindex. To druhe je sice neporovnatelen rychlejsi,
> ale je to vhodne jen v pripade, ze vsechny porty prekladate s
> detaultnimi optiony.

tady bych se chtel zeptat zkusenejsich ..  ja vzdy uzivam make
fetchindex prave kvuli rychlosti. Abych byl presny - cd /usr/ports &&
make update fetchindex a pak updatuju. Rozhodne nemam vsechny port s
default optiony a musim rict, ze jsem nikdy zadne velke problemy
nezaznamenal (jen za posledni dobu se peru s kobinaci apache2->apache22
+ php5, ale to asi nejsem sam).
Myslite, ze je tento zpusob nedobry?

Diky
PM