Porty: minianketa :)

Miroslav Prymek m.prymek at gmail.com
Fri Nov 26 19:52:09 CET 2010

On 26.11.2010, at 19:27, Miroslav Lachman wrote:

>  dokoncovani ne jen nazvu prikazu, ale treba i jejich parametru (treba doplnovani jmen bezicich procesu pro killall, doplnovani parametru a jmen portu pro pkg_* utility, portupgrade, portmaster a tak dale).

Tohle jsem vubec netusil, ze csh umi. Jak se to dela? (ve zkratce)

Mne prijde na csh strasne navykova historie (sipka nahoru) - jednak se mi libi, ze je defaultne jednoklavesova narozdil od bashovskeho C-R,
jednak mi prijde dobry, ze matchuje od zacatku prikazu a ne kdekoli. (oboje se urcite u bashe da taky nastavit, o tom nepochybuju, jenom
rikam, ze tohle chovani jsem objevil a oblibil si az s csh) Kombinace sipky nahoru a doplnovani tabulatorem je droga :)

Taky se mi docela hodne libil rprompt (treba na zobrazeni navratove hodnoty prikazu apod.), ale ted uz ho moc nepouzivam - casto si z terminalu
neco nekam kopiruju a ty rprompty mi tam zavazely. Ale jinak je to fakt vychytavka.

Vadi mi hlavne to, ze csh ma od sh odlisnou syntaxi "programatorskych" veci typu funkci, $(), while atd., to je fakt opruz a kdyz neco takoveho
potrebuju pouzit interaktivne, casto spustim normalni /bin/sh

M.P.