Porty: minianketa :)

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Thu Nov 25 11:14:59 CET 2010

Dik.

On 25.11.2010, at 10:48, Miroslav Lachman wrote:

> Kdyz instaluju novy port, aktualizuji stare

Jenom ty, ktere na predmetnem portu zavisi, nebo jako Dan vsechno?

A stejna otazka jako na Dana: caste zmeny verzi, ktere tim zpusobis, ti nevadi?

> Kdyz mam pocit, ze uz jsem dlouho neaktualizoval a mam na to cas a chut. ;o)

Nekdo ma celkem perverzni chute ;)

> Trvale patche ne, spis jen obcasne patche, ktere resi nejaky problem s aktualni verzi portu, nebo se dokonce jedna o patch k PR nejakeho portu pred jeho committem, patch k mym vlastnim PR, patch od upstream developera atd. (treba Postfix, Apache, PHP52 v dobe, kdy v portech uz byla natvrdo jen verze 5.3 atd.)

Takze treba jenom do oficialniho stromu dohrajes do files dalsi patch-* soubor? Nebojis se, ze na to casem
zapomenes a pak se budes divit, proc ze ten port nejde prelozit? :)

Rikam si, ze kdyz uz vlastni zmeny ve stromu portu, chtelo by to nejaky system... Ale jeste jsem teda nepremyslel,
jak by treba v mem pripade mel vypadat :)

Rikam si, ze asi nejcistejsi by bylo mit "vanilla" strom portu a nekde bokem svoje zmeny a po kazdem updatu stromu
do nej vlastni zmeny mergnout... (Dane, mas na to nejaky figl/postup/system?)

M.