upgrade zo 6.4-R na 7.3-R - rozne

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Nov 25 00:56:03 CET 2010

Jozef Babjak wrote:

>   ^-- AFAIK, cez c[v]sup sa aktualizuje base, nie porty

Nerikam, ze zdrojovy strom portu musis aktualizovat timto nastrojem, ale
rozhodne je to mozne a pro deleni "src ano, porty ne" neni duvod -
prinejmensim ne takhle jednoduchy.

> Porty sa pohodlne aktualizuju cez portsnap

Porovnani ruznych metod vcetne rozporu pro a proti te-ktere metody tady
uz probehlo - a mam dojem, ze vic nez jednou. Pokdu si pamatuju zavery,
tak existuji scenare, ktere nelze vyresit pokud budes pouzivat portsnap.
Napriklad, tusim, zrovna situace, kdy chces ve stromu mit nejake vlastni
customizace.

> a to - na rozdiel od c[v]sup - aj v NAT-ovanej sieti ci za proxy serverom

Za povinnou proxy jsem to myslim jeste nezkousel, ale za NATem urcite
ani - a asi jsem proste nevedel, ze to nema jit ;-)

> Nemoznost podobne priamociaro
> aktualizovat base je povazujem za - slusne povedane - nestastne.

Nejsem si sice jisty co presne rozumis tim "primocare", kdyz aktualizaci
napsanim jednoho prikazu za primocarou podle vseho povazujes, kdezto
aktualizaci napsanim jednoho (jineho) prikazu za primocarou nepovazujes,
nicmene, rekl bych, ze vsechno co bych k tomu mohl rict uz je v archivu
teto konference.

Tim nechci naznacovat, ze csup je idealni reseni - ale ohrazuji se i
proti naznacovani, ze je to nevhodny, problematicky nebo snad nebezpecny
nastroj. Kazde reseni ma nejaka pro a jina proti ...

Dan

P.S.

>     som po pouziti 'make delete-old' pouzil vzapati aj 'make
> delete-old-libs', takze si viete predstavit ako to potom vsetko
> (ne)fungovalo

Kurnik, a proc ja se teda vlastne namaham to, co je pri spatnem precteni
nebezpecne, psat kapitalkama ;-)