upgrade zo 6.4-R na 7.3-R - rozne

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Wed Nov 24 11:24:15 CET 2010

Dňa 24.11.2010 10:56, Jozef Babjak  wrote / napísal(a):

>    ^-- V prvom rade by som zistil, ci stoji, lebo nieco robi (~100%
> CPU), alebo na nieco caka (~0% CPU).
CPU je na nule - stoji

Make vypisuje prikazy - skusit
> ich spustit manualne, ci vsetky potrebne subory su na svojom mieste,
> etc,
...tam by som problem nevidel, nural som, hladal, porovnaval velmi dlho,
k nicomu rozumnemu som vsak (zatial) nedospel, ale je mozne, ze som
nieco prehliadol. Instalujem si postupne dalsie porty a bez najmensich
problemov. Videl by som to skor, na problem konkretnej verzie
'gio-fam-backend'... skusim este downgrade zmienenho portu

--
LuMaX