upgrade zo 6.4-R na 7.3-R - rozne

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Wed Nov 24 10:56:44 CET 2010

> vratit ku 'gio-fam-backend'? Keby to skoncilo s nejakou chybou, od ktorej by
> som sa vedel odrazit, budiz, ale takto? Vie niekto dat tip, naviest ma? Bol
> by som velmi povdacny.

  ^-- V prvom rade by som zistil, ci stoji, lebo nieco robi (~100%
CPU), alebo na nieco caka (~0% CPU). Make vypisuje prikazy - skusit
ich spustit manualne, ci vsetky potrebne subory su na svojom mieste,
etc, pripadne ich spustit vo verbose rezime. Etc, etc, etc. [V popise
problemu chyba podstatna cast: co si uz skusil urobit na odhalenie
problemu, a preco sa Tvoje domienky ukazali ako nespravne.]

J.