upgrade zo 6.4-R na 7.3-R - rozne

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Wed Nov 24 09:20:52 CET 2010

...naviazal a zaroven by som rad oddelil predchadzajuce vlakno "FreeBSD
7.3 - buildworld fail - mojkernel" tykajuce sa upgrade a dalsich
problemov z toho vzislych. Vsetko som prevadzal na mojom testovacom
serveri v podstate tuto noc... prvy krat. Vsetkym som sa nakoniec
prehryzol, avsak pri preinstalovavani portov, kedze uz bola
pokrocilejsia doba

********************
PRED TIM nez je budes prekladat (a dokonce i kdyz je prekladat nebudes)
je dobre udelat
cd /usr/src ; make delete-old
zatimco POTE, az budes mit vsechny porty uz "novosystemove" je dobre udelat
cd /usr/src ; make delete-old-libs
********************

	som po pouziti 'make delete-old' pouzil vzapati aj 'make
delete-old-libs', takze si viete predstavit ako to potom vsetko
(ne)fungovalo. Nic to, system som mal zupgradeovany, funguje na
GENERIC-u (zatial). Zmazal som vsetky baliky 'pkg_delete -a', stiahol si
INDEX-7. Ako prve som si zinstaloval 'cvsup-without-gui' a zaktualizoval
strom portov a zacal s instalaciou roznych aplikacii, zo zelenej luky,
nanovo.

	Vzdy mi to vsak vytuhne (doslova zastane v jednom a tom istom bode) pri
baliku 'gio-fam-backend' bez chybovych hlasok. Skusal som to viackrat,
'glib20' som vzdy instaloval ako prvy... Aby som nemusel vypisovat
posledne riadky, urobil som printscreeny vid linky:

http://lumax.acom.sk/Foto/gfb.jpg

	Doteraz mam nanovo zinstalovane v zupgradeovanom systeme tieto porty:

http://lumax.acom.sk/Foto/nip.jpg

	tie zbehli bez najmensich problemov

Vie niekto poradit, nakopnut?

--