FreeBSD 7.3 - buildworld fail - mojkernel

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Tue Nov 23 12:03:22 CET 2010

Dňa 22.11.2010 14:20, Dan Lukes  wrote / napísal(a):

> Tak jak jsme popsal - nejprve binarni upgrade na standardni 7.3-R a v
> druhem kole preklad vlastnich zdrojaku.
>
> Dan

Zdravim,

	prepokladam, ze viaceri pouzivate svoje vlastne jadro a nie GENERIC.
Rozumiem popisu nizsie, ale predsa len by som sa opytal, ci mozno
ocakavat nejaky problem/zadrhel? Alebo to mam chapat tak, ze ak sa v
mojom jadre vyskytuje vsetko to, co je obsiahnute v novom GENERIC-u
zbehne to bez problemov, teda skompiluje sa to s jadrom GENERIC? Nikde
som totiz nenasiel zmienku o tom, co v pripade ak pouzivam urcite
specifika, ktore mam vo svojom vlastnom jadre a nie su zahrnute v
GENERIC-u. Je mozne pocas upgrade systemu vklinit svoje vlastne jadro?
Mozno sa pytam blbosti, ale takyto upgrade robim prvy raz a neviem, co
mozem ocakavat...

WARNING: This system is running a "mojkernel" kernel... ...this kernel
will not be updated: you MUST update the kernel manually before
"/usr/sbin/freebsd-update install"

Vdaka
--
LuMaX