Dotaz na USB ve FreeBSD.

Hougan hougan.ct at gmail.com
Fri Nov 19 09:53:15 CET 2010

Jestli jsem to dobre pochopil tak jde o to aby se tomu zarizeni ani
nevytvoril v pripade BSD /dev/daX. Tzn aby system nepocital s tim ze tam
ma USB mass storage.
V linuxu to zrejme i za chodu jde takhle "odbindovat" tzn. rict systemu
ze tohle zarizeni se nebude pouzivat jako USB storage.
Jeste me tedka napadlo vyhodit z kernelu podporu pro USB flashky, cimz
sice prijdu o moznost si k te masine pripojit usb storage ale to by asi
az tak nevadilo.
Data se totiz maji stahovat pomoci protokolu Picture Transfer Protocol
takze by to mozna mohlo takhle fungovat ? Dneska uz to asi nestihnu ale
zitra zkusim ...
Byl bych teda radeji za nejaky prikaz ktery by docilil toho co zmineny
prikaz na linuxu :) (jen jsem ten prikaz nasel a pouzil taky mi neni moc
jasne co presne to dela nicmene co jsem tak vyrozumel jsem popsal)
nicmene pokud to nepujde jinak zkusim jeste postup co jsem psal ...

Zdenek Doubrava***
*